hej

hejsan,uräsktför att vi inte har skrivit efter ridlägret och det kan dörja ett tag innan vi kan skriva och visa bilder från ridlägret, som emma sa, jag(sara) hade iallafall en häst som hette Glampi och emma en som hette Pjakkur



Emma och Pjakkur ( min pappa har fotat den bilden)

jag och glampi( min pappa har fotat) ser ni att han har blå ögon? kmr att visa en bild där man ser att han har blå ögon bättre



hans öga=)

pjakkur, både glampi och pjakkur hade sol exem

Glampi:D<3

ja och glampi( trampar inte ner hälen där xD)

Emma och pjakkur


Tomas



peppe en liten minishettis:)


så det va några från ridlägert, kmr att visa fler bilder nån annan da, hejdå<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0