tävlat=)

hejsan idag har jag (sara) tävlat i friidrott och i höjd hoppade jag 1,15 m och sen vägrade ja nån några gånger och då hoppade jag av för jag har blivit rädd för ribban=/ ja och i längd vann ja:D jag hoppade 4,30 m, och sen har jag fått reda på en bra nyhet, jag aknske ska få bli medryttare på en shettis för tränares tjeje/fru haha vet inte om dom är gift:P ja har en häst och då har dom en shettis som sälskaps häst och nu har den shettisen rymt och ätit upp sig så nu är den tjock och då behöver dom en som kan rida den fast inte än för den har fått fång=( ja så nu är det bara att tjata på min föräldrar haha^, jag vet ingenting och den frutom att dte är en shettis och att den är jättesnäll=)


hare bra hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0