Ridning även för mig!

Jajaja ja vet, det var hundra år sen jag skrev sist! Sorry, har haft mycket att göra på sistonde liksom^^ I onsdags gjorde ja inget, idag hade ja Blondie då, hon var faktist helmysig! =D Sara hade det däremot jobbigt=( Nästa gång är sista gången, under va man får göra då? Ja vill rida ut! Haha xD Men nu ska ja sluta, hejdå!


Gustav
                                  Saras älskling Gustav! (ovan)

Kompis som pirat
                                    Och min älskling Kompis! (ovan)

Helkroppsbilder på dom nedan:

Gustav
                                     Gustav ovan
                                       Kompis nedan
Kompis som pirat

det är sara som fotat bilderna;)
Våra avslutningsklänningar:


                                     
                                              Emmas (min) examenklänning nedan
Min examenklänning x) 

                              Saras examenklänning nedan

min klänning

Bilden var visst liten ^^
Ja ja vet, bilderna är gamla, men hinner inte visa några nya just nu=(
Nåjja, sov gott nu sötnosar, så är alla pigga och glada imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0