bilder från turridningen

hejsan, nu tänkte jag (sara) visa bilder från turridningen som jag fotade:) alla är islandshästar frutom den lilla och fuxen som står med den lilla är nog också en islandshäst( jag är inte säker men det ser ut som en)


den lilla hästen
den lilla hästen som vi tror är typ en minshettis^^
denlillahästen igen:)
 den lilla hästen igen:)
en fux:)
  en fux, den stod med den lilla hästen:)
en skimmel
en skimmel:)

skimmel
 skimmeln igen
några valacker
några  valacker
en lurvig häst^^
en lurvig häst, den håller nog på att tappa fölpälsen^^
Blossi
Blossi
endåligbild på Brunstjärna
en dålig bild på Brunstjärna( som jag(sara) red
enbättre bild på brunstjärna
enbättre bild på Brunstjärna:)
en superduper dåligbild Hrappursom Emma red(har ingen bättreför fotade bara en på han men visade ju en gammal igår och emma har ju visat bättre på han också)
en jättedålig bild på Hrappur men fotade bara en på hanoch,
både jag och emma har ju visat andra på han^^
jag vet den här bilden är ckså dålig men den får duga, haha^^ tror att den här hästen va ny^^
en till dålig bild på en svart häst, tror att den va ny;)

så det var några bilder men jag fotade inte så mkt;) men fotade lite till men det är typ på samma hästar för alla hästar som stod i hagen va förlångt bort  för att kunna fota på dom frutom dom som jag visat på och det är svårt att fota på hästar som står i boxar och vi hanntyp inte fotapå dom som stod i box xD^^^haha el så glömdevi bort ^^ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0