Bilder på mina grejer!!! (Ska ja försöka visa iaf!)

Hahaha xD Har (tyvärr) lite problem me det^^ Men man ska aldrig ge upp^^ Elr kanske, haha xD Ska visa på grejerna ja köpte igår då^^

Mitt linne, gillar färgen, lite sådär orangerosa xD (IRL är den ljust orange, inte lysaktig uten mer ljusaktig)^^
Mitt linne xD

Min bh, det var rea & Hello Kittysar är ju bara för söta<3^^ Hahaha xD

Min bh me Hello Kitty^^ Det är lillsyrran som håller i, bild på henne kmr oxå!

Mitt läderbalsam^^ Det kan behövas om vi ska smörja Kalles grejer åt Nathalie, haha xD

Mitt läderbalsam xD Smörja smörja smörja^^

Har öppnat korken på läderbalsamet, härlig gulfärg!

Åååh! Korken är öppnad! Färgen är...  Guul!^^ Hahaha xD Vi såg gröna som luktade diskmedel oxå^^ Haha xD

Här är min svamp^^ Dock lite dålig bild, men men^^

-Nån snor min svamp! Hjääälp!   Hahahaha xD Verkligen? Nee,^^  Sorry skuggorna^^

Och här är lillsyrran^^


Här är hon! Min lillsyrra som gick me på att synas på bild på bloggis*    *Smeknamn till blogg 1 & 2

*Host host*^^ Hahaha xD Men nu ska ja visa bilder på min egen blogg ;)



Kommentarer
Postat av: Emma (Till Sara)

Hej Sara! =D Ring mej så fort du kmr hem på mobilen (Asså du ska ringa mej på mobilen) Det är viktigt!

2009-05-24 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0