Fotat när vi gungar!

Hej:D^^ xD Idag har jag (Emma) först kikat på cyklar och sen har jag och Sara hoppat från gungorna och knäppt kort:D^^ XD Självklart orkar jag inte visa^^ xD Haha ;-) Närå, för en gångs skull skojar ja faktist, ja ska visa bilder:D Vi var även och fotade på travskolan, och sen har alla ponnysar där fått nya grimmor:D Dom är jättefina<3 Ni ska få sen bilder på dom oxå=)
Men datorn är sååå seg så ska skriva lite medans ja väntar XP Åh nej! Det funkar inte =/ När jag faktist VILL visa bilder, då funkar det inte=/ Nåja, jag kan skriva boktips ist:D
Topp 5 lista:D (På hästböcker:D Dom bästa böckerna! Ingen kmr sist!
    Namn                                                                                Pris: (Om jag vet)     Handling:
1: Shadow- Från problemhäst till showstjärna                Vet inte XD             En vanvårdad häst. som kmr till ett bra häst och börjar utvecklas!
2:Stallgänget På Tuva (Alla 4;a)                                         90:-                              Stalltjejer XD
3: Mustang Mountain                                                            Ca  59:-                             Tre tjejer:)
4: Stallkompisar                                                                      Ca 59:-                              Tre tjejer ;-)
5: Boken om Wendy                                                               Vet inte XP                         En tjej som får en häst XD
Ha det bra<3
// Emma...?

Kommentarer
Postat av: madde persson

hej säljer du böcker elr vadå

altså du emma du skrev bok tips

2009-05-11 @ 15:06:19
Postat av: madde persson

hallå tänker ni inte svara

2009-05-14 @ 06:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0