Lalalalala!

Hahahaha x) Visst sjunger ja ljuvligt!?^^ Haha XP Nope, det gör ja inte, nåjja, Tyvärr ingen travskola i eftermiddag, Sara har klassfest idag. Själv ska jag se på Talang 2009^^ XD Och imorgon ska vi på turridning=D=D=D=D Gud va ja längtar! =D=D Men nu ska ja visa bilder tänkte ja=D



Här är Molle, han stog på ridskolan, dock tog dom bort han då han varit halt i ett halvår typ, nu galopperar han på Trapalandas evigt gröna ängar och jag hoppas att han slipper lida mer nu!  R.I.P. Molle!  Ha det bra och ät dig tjock!

Här är Molle, tyvärr är han nu avlivad, för mer info, musen på bilden.





Här gungar gungorna av sig själv=O Hjäälp! Det spökar! Spriing! Hahaha XP

Gungor som gungar av sig själv=O Spring!^^ Hahahaha XPHär är jättefina Sara me mitt (emma) chockrosa läppstift!


Här är Sara=D

Här är fula ja me chockrosa läppstift!

Och jag^^ XP Som ni ser så är ögonskuggan lite (mkt) konstig^^ Haha xP Beror på att vi hade bråttom när vi fotade bilderna xP


Nu har ni fått se 4 bilder=O Nu kan ni inte begära mer av mig! ^^ xP Hahahaha =) Men har faktist valt ut några till bilder ja vill visa, så dom ska ni oxå få se=D



Inte direkt den bästa rullbilden i historien! Haha xP Men tkt det såg lite komiskt med dom två^^ Hahaha xP

Här är Kalle och Zacc, fuxen längst fram är Zacc, korsning mellan arab och new forest (tror jag)  ja tror Zacc är 8 som Kompis & Gustav men vet inte^^ Och han längre bak är Kalle, vår sköthäst=D Han är typ 15, och varmblod (tror ja)^^ xP Han var travis förut men nu är han ridhäst=D
Titta!
Här är Alm Kvando, skitmysig och go=D Han ÄLSKAR apelsiner^^ Haha xPLova promenerar på staketet^^

-Titta! Lova är ute och promenerar på staketet (Lova är grannens katt) Visst har hon bra balans!?^^ xP
Va!? Har ja bara visat 7 bilder!? :O Men ska visa 10, så 3 kvar^^
Titta en hästis^^ xP
En hästis vi fotat^^ xP
Men vågar inte visa fler bilder nu, då jag var nära att ta bort inlägget! *snyft snyft*
Men ja skriver väll ikväll förmodligen xP
Ha det bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0