hallo!!:D

hej, idag har emma ridit och jag (sara ) hade teori, trrååkit fast det var ganska kul =) imorrn ska vi rida på travskolan och hoppas på att nån kan fota oss så vi får lite bilder, haha^^ men nu ska jag visa lite bilder som jag (sara) fast om det är bilder på oss så är det nån annan som fotat el om det är på mig och gustav så är det emma:)om ni ndrar vilka som är personerna  på bildeerna så är det jag och emma :) emma är med den största fuxen och jag( Sara) med den minsta:) och bilderna när vi rider är det emma som har röd jacka och den som har blå med typ  hästar på ( som man inte ser att det är typ) är jag (Sara) haha^^ annars när vi bara är med dom är är det jag ( Sara ) som är ensam med Gustav och på den lilla bilden över är det jag och emma och du förstår ni nog vem som är vem:)

                           
                   
 

                              haha jag och emma och kompis och  gustav<3                                              
jag (sara) och gustav<33



Bus Johan och Russin busar i hagen^^=)vi rider^^ vi hade sånna problem med sadlarna som åkte frma hela tiden;) 
haha älska denna bild<3 kompis så knäpp ut ^^ haha jag och gustav<33en haflinger med väldigt fin färg=) så det var lite bilder kommentera gärna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0