hejsan

hejsan,idag ( ungefär kl 10 i 10) så gick vi och borstade Kalle och Zacc ihagen :) för Nathalie ( vet ej hur hon stavar sitt namn)sa att vi fick det :) men vi han inte fota så mkt för emma skulle åka bort halv 11 så hon va tvungen att gå em 10 över men vi ska kanske dit och prata med Nathalie vid 7 om jag och emma får/hinner,  för vi måste prata om vad vi ska gö som skötare och sånt för då kanske vi snart kan bli skötare på " riktit"^^ haha men ska visa bilder när vi står med dom^^ vi han fota lite ^^

Jag (sara) och Kalle
Jag ( sara) och Kalle
emma och kalle
emma och Kalle
Jag ( sara) och Zacc
jag (Sara) och Zacc
Emma och Zacc
Emma och Zacc


så det var lite bilder på oss och dom, alltså det är Kalle vi ska bli skötare på och det är en annan som äger Zacc:) och Nathalie äger ju Kalle då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0