hejsan^^

Jag(sara)har också köpt en skolavslutningskänning så tänkte visa bilder på den och sen tänkte jag visa bilder på travskolehästarna som va så fina igår=)
min klänning  min klnning
min klänning( ska ha vita ganska korta
legings på mig när det är skolavslutning)

så nu tänkte jag visa bilder på travskolehästarna=)
visar två bilder på varje häst=)
Gustav
Gustav
   Gustav som kung<3
Salmiak( el som han kallas salle)som lilla gubben fast tvärtom med färgärna
salle
sallesom lillagubben fast tvärtom med färgärna och han har en mantel på ena bilden
Kompis som pirat
Kompis som pirat
Kompis som pirat
Russin som indianhäst
Russin som indianhäst
Russin som indianhäst
Bus Johan som riddarhäst
Bus Johan som ridarhäst
Bus Johan som ridarhäst

Det är jag( sara) som fotat bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0