hejsan

hejsan:D idag har vi ridit på travskolan, jag (sara) red först russin och emma först Bus Johan och sen bytte vi och jag  gjorde skänkelvikning och framdelsvändning med Bus Johan och fick ner han på tygeln och ahn trampade under sig:) emma tästade russin och som jag fattade det så tyckte hon att russin var lika mysig att rida som jag ( hon får skriva mer själv) jag tuckte bus johan var roligt och rida:) för det var kul att ha en häst som amn kna jobba lite, för Russin gillar inte att bli pressad för då kan han bocka av än, det har Magadalena sakt( tarvskole ansvarig) men det har han inte gjort med mig el emma, men jag gillar mest att rida Russin så kmr forsätta me det men ibland byter vi nog, men självklart så är ju Gustav nummer 1 att rida och jag kmr rida han också men han och kompis har fått vila från ridningen har jag och emma bestämmt men   nästa gång vi ska  rida ska vi rida<3 sen ska vi nog rida dom mest tror jag el så ska vi rida varanan gång el nått^^ haha man får se vad som händer( vi rider nästan varje fredag på travskolan) jag tror att emma tkr Kompis är nummer 1 att rida^^ haha men nu ska ni se bilder från när bi red idag( tyvärr inga när jag red bus johan och inga när emma rider Russin , men hon fotade inte hela tiden

vi ^^ och russin och bus johanvi^^ och bus johan och russin:)
jag( sara) och Russinjag (sara) och Russin
emma och bus johanemma och bus johan
 jag och russinemma och busjohanemma och bus johan
 jag(sara) och russinjag (sara) och russin
jag ( sara och russin)jag ( Sara) och russin
emma och bus johanemma och bus johan

emma och  Bus Johanemma och bus johan
Emma och Bus Johanemma och bus  johan
jag(sara) och RussinJag ( sara och russin)
emma och Bus Johanemma och Bus Johan
 jag( Sara) och Russinjag (Sara) och Russin
Jag( sara) och Russinemmma och busisEmma och Bus Johanemma och Busis på ganska långa tyglar=)

jag (Sara) och Russinhaha^^ jag och Russin^^

så det var alla bilder tror jag:D glöm inte att kommentera:D<3
(  när jag skrivite nått vi bilden så är det brevid och ibland under så ni inte blandar i hop bilderna^^) och Bus Johan är den svarta ponnyn och Russin den bruna) det är jag (Sara) som rider Russin och emma Bus Johan =)  ( som sakt är vi två st som har den här bloggen)^^

Kommentarer
Postat av: madde persson

hej!

fina bilder på er när ni rider och man ser datum med vad bra?



jag längtar tills sommar gör , du det elr er det....

2009-05-10 @ 10:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0