Tänk ändå!

Hallå! XP Kom just på att tänka på vilken tur vi har (ja & Sara) vi får släppa ut hästarna på travskola, rida där m.m, och allt gratis!:O Och sen rider vi ju på ridskolan och nu är vi skötare på Kalle oxå:D XP Vi har väldigt tur=) *sitter och nickar me hela kroppen typ* Haha  XP  Va som däremot är lite mindre kul är min inte direkt trevliga engelskaläxa som ja tyvärr tvingas göra! Snyft snyft... Haha XD Så illa är det inte ;-) Men, om jag ska klara läxan så får ja ta & träna lite (mkt) nu ;) :) xP
Ha det bra<3

Kommentarer
Postat av: madde persson

okej! var det du jag såg på skolan när jag eller vi cycklade på skolan då var det vell du!

2009-05-13 @ 07:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0