turridningen:)

nuhar vi såklart kommit hem från turridningen och jag ( sara) hade Brunstjärna och emma hade Hrappur( utalas rappur) det var jätte roligt :D vi galopperade ca 3-4 gånger fast sträckorna var inte så jättelånga:) men det gick undan i galoppen:D det var super härligt<3 sen så töltade vi också :D tölten var lika härlig och skön som sist<3 vi red i 2 timmar:) det var så kul<3 jag och emma längtar supermkt till ridlägret nu:D^^ haha jag har inte laddat up bilderna som jag fotade på dom idag så ska visa några gammla bilder på dom som jag fotade på ridlägret förra året( fast då va inte emma där)

    Brunstjärna:)
brunstjärna
          Hrappur
Hrappur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0