Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: madde

hej har ni inte gort nåt på sidan / fint i alla fall

2009-05-05 @ 15:41:50
URL: http://saraemmasfoto.blogg.se/
Postat av: madde persson

hej! jag har skrivit lite mer till emma men jag kan skriva lite till dig okså vgd?



har ni ride pus johan ok den andra elr anars har jag mis förståt jag bara undrar¨^^



jag har knept kort på på min häst anni och djärv dom blev snygga har knept med mobilen men mäst på min syrras kamra ok jag har knept kort på min ridskole hästar na också men det kanse var för 11 dagar sen elr nåt men det har vell ni gort också kanse tidigare men jag har inte knept för det har juuu rengnat och då vill man inte knepa kort men det kanse du vill men inte jag ialafall^^^^^^ jag har varit mend anizett ska rida i mårrn och ska kolla på hästar på travet i bersåker snart tror jag ^^^^ ses herrå kan skriva mer sen men inte nu? brissis kanse om en sund elr i kväll elr nån annan dag sese herrå



madde

2009-05-08 @ 17:31:29
Postat av: madde persson

fölåt skrev fort och så blev det att det blev litte fel^^^men jag ska skriva sen igen ^^ vad har du/ni gjort i dag / jag ska på travet tror jag men ska va med anni först skA gå snart men kan skriva litte tokirier för jag har tråkit 1+1234+2346+345= ok men ska dra tja´hej då nu har jag komit tillbacka vgd ¨¨¨ska snart dra men hinner skriva mer litte kompis/gustav är fagtist söt iallafall på bild och jag älskar söta hästar fast mer amycket mer anni men det är vell för hon kan springa ner till hagen själv och stana där 5 minuter och sen springer hon tillbacka och att hon kan gå på vägen själv utan att hola i henne och hon kan hoppa ett hinder utan andledning och litte annat och om jag hade en annan häst så skulle jag älska den med fast mest anni ska inte prata mer om anni nu¨^^ men ska dra herrå

2009-05-08 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0