hej

hejsannu va det ett tag sen vi skrev här men jag kan berätta att vi lever men ja vad har vi gjort sen sist vi skrev? v ja idag harvi haft friiluftsdag och den va inte direkt kul tyckte jag (sara) iallafall för det va så himla kallt och sen började det spöregna och blåsa as mycke också. ja sen är Gustav halt också:'( och sen har jag blivit skötare på jag har ingen bestämmt dag men jag åker upp när jag kan^^ ja igår så red jag han för första gången,jag travade och skrittade bara  för han har inte blivit riden på ett tag.Han va jätte rolig att rida men pigg^^


Jag och Balo ( ser lång ut på han men hade långa stigbyglar

ja snart så ska jag se på idol

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0